Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2016

Βότανα για... ελαφρύ ύπνο!

Έχετε πρόβλημα με τον ύπνο;; Όχι πια! Παρακάτω σας παραθέτουμε απλές συνταγές για να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα!


-3 φλυτζάνια νερό ζεστό, 1 κουταλάκι μελισσόχορτο, 1 κουταλάκι γεράνια, 1 κουταλάκι μπαρμπαρόζα (αρμπαρόριζα), ένα ξυλαράκι γλυκόριζα. Τα βάζουμε σε ένα βάζο και πίνουμε 1 φλιτζανάκι του καφέ κάθε μεσημέρι πριν από το φαγητό.

-Επίσης εάν τρώμε 2-3 κρεμμύδια ωμά κάθε βράδυ πριν από τον ύπνο ή ένα πιάτο κρεμμυδόσουπα, ή 1 μήλο.

-Κάνει καλό εάν σε 1 ποτήρι χαμομήλι προσθέσουμε λίγο μοσχοκάρυδο.

-Όταν έχουμε αϋπνίες τρώμε κρεμμύδια νωπά ή βρασμένα.

-Καταπολεμήστε την αϋπνία με 1 ποτήρι ζεστό γάλα με μέλι.

-Σε 1 ποτήρι νερό βράζουμε 20 γραμ. κυδωνιάς και αφού κρυώσει ρίχνουμε ζάχαρη και το πίνουμε πριν από τον ύπνο.

-Επίσης ρίχνουμε σε καυτό νερό πέταλα κόκκινα από παπαρούνα για 10 λεπτά. Πίνουμε το ζουμί με ζάχαρη.


-Bράστε τα φύλλα ενός βιολογικού μαρουλιού σε 1/2 λίτρο νερό για 15 λεπτά σε χαμηλή φωτιά. Πριν κοιμηθείτε, πιείτε αφού το σουρώσετε μια μεγάλη κούπα από το υγρό. Αυτό το γιατροσόφι, σε μικρότερη ποσότητα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και στα παιδιά.